Regulamin serwisu Contra MMA, sprzedaży biletów na wydarzenie Contra MMA 6, które odbędzie się 15 marca 2025 r. w Hali Widowiskowo-Sportowej Orbita – WCT Spartan, ul. Wejherowska 34, 54-239 Wrocław oraz odzieży sygnowanej logo wydarzenia.
Zasady ogólne
- Regulamin określa zasady sprzedaży biletów na wydarzenia oraz odzieży Contra MMA poprzez stronę www.contramma.pl
- Sprzedaż biletów prowadzi Agencja Eventowa EM GRUPA s.c M. Molęda, M. Molęda, ul. Popowicka 28, 54-061 Wrocław, NIP 8943083073, zwana dalej Dystrybutorem.
- Zakup biletu i odzieży poprzez www.contramma.pl jest jednocześnie zawarciem umowy Kupującego z Dystrybutorem, a niniejszy regulamin stanowi jej integralną część.
Zakup biletów
- Zakup biletów na wydarzenia możliwy jest tylko drogą elektroniczną, poprzez serwis www.contramma.pl . Zakup odzieży możliwy jest drogą elektroniczną, poprzez serwis www.contramma.pl oraz w dniu wydarzenia.
- Przeglądarka internetowa, z której korzysta Kupujący, musi mieć włączoną obsługę javascript oraz pliki cookies.
- W celu dokonania zakupu, Kupujący musi podać dane niezbędne do zrealizowania zakupu: imię, nazwisko, adres e mail, numer telefonu, zaakceptować Regulamin, Politykę Prywatności oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Dystrybutora. W przypadku zakupu biletów: wybrać konkretne miejsce siedzące, zgodnie z dostępnością miejsc podaną w systemie sprzedaży biletów, w przypadku zakupu odzieży: podać odpowiedni rozmiar oraz sposób dostawy.
- Płatność za zakupy online musi zostać wykonana niezwłocznie po złożeniu zamówienia za pośrednictwem aplikacji Przelewy24.
- Produkt uznaje się za zakupiony po dokonaniu i zaksięgowaniu płatności.
- Kupujący może uzyskać fakturę na zakupione produkty poprzez zaznaczenie opcji przy zakupie „Chcę fakturę” i podanie wszystkich danych niezbędnych na wystawienie faktury.
- Faktura zostanie wystawiona i przesłana na adres mailowy Kupującego, podany przy zakupie, do 15 dnia kolejnego miesiąca.
- W przypadku zakupieniu biletu, po natychmiastowym zaksięgowaniu płatności na koncie Dystrybutora, Kupujący otrzymuje od razu drogą elektroniczną e mail z kodem QR, który jest jednocześnie potwierdzeniem płatności oraz elektronicznym biletem.
- Bilet elektroniczny wysyłany jest na adres e mail podany podczas procesu zakupu przez Kupującego.
- Przy wejściu na Wydarzenie Kupujący zobowiązany jest do pokazania biletu elektronicznego lub drukowanego, czyli maila z QRkodem, z widocznym i czytelnym QRkodem, który zostanie sczytany. Na tej podstawie Kupujący zostanie wpuszczony na Wydarzenie.
- Bilet uprawnia do uczestnictwa w Wydarzeniu, którego dotyczy i umożliwia jednorazowe wejście na Wydarzenie.
Zmiany cen
- W trakcie trwania sprzedaży pula biletów może być zwiększana lub zmniejszana – ze sprzedaży mogą być wykluczane lub włączane sektory.
- W trakcie sprzedaży ceny biletów oraz odzieży mogą ulegać zmianie.
Zwroty, reklamacje, odwołanie Wydarzenia
- W przypadku zakupu biletów Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
- Zwrot biletów może nastąpić tylko w przypadku odwołania Wydarzenia lub w przypadku zmiany daty Wydarzenia.
- W przypadku odwołania Wydarzenia środki zwracane są na numer rachunku bankowego, z którego Kupujący wykonał płatność za bilet w ciągu 14 dni od dnia odwołania Wydarzenia.
- W przypadku zmiany daty Wydarzenia, Kupującemu zaproponowany zostanie bilet na Wydarzenie zaplanowane w nowym terminie, w tej samej cenie co zakupiony bilet. Jeżeli Kupujący nie będzie chciał przyjąć propozycji, Kupujący prześle do Dystrybutora e mail z informacją o chęci zwrócenia biletu oraz z numerem zamówienia. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od dnia otrzymania wiadomości e mail z rezygnacją z biletu.
- W przypadku zakupu odzieży Kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. Zwrot odzieży może być dokonany w ciągu 14 dni pod warunkiem, że odzież nie była użytkowana w żaden sposób.
- Wszelkie reklamacje dotyczące działania serwisu oraz sprzedaży biletów mogą być wysyłane na adres info@contramma.pl
- Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Dystrybutora e maila ze zgłoszeniem reklamacji.
Pozostałe informacje
- Odsprzedaż biletów z zyskiem stanowi wykroczenie z art. 133 ustawy z dnia 20 maja 1971 r. Kodeksu Wykroczeń (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 281, ze zm.).
- Niniejszy regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.contramma.pl oraz w siedzibie organizatora oraz dystrybutora biletów.