Regulamin

Regulamin serwisu Contra MMA, sprzedaży biletów na wydarzenie Contra MMA 6, które odbędzie się 15 marca 2025 r. w Hali Widowiskowo-Sportowej Orbita – WCT Spartan, ul. Wejherowska 34, 54-239 Wrocław oraz odzieży sygnowanej logo wydarzenia.

Zasady ogólne

  1. Regulamin określa zasady sprzedaży biletów na wydarzenia oraz odzieży Contra MMA poprzez stronę www.contramma.pl 
  2. Sprzedaż biletów prowadzi Agencja Eventowa EM GRUPA s.c M. Molęda, M. Molęda, ul. Popowicka 28, 54-061 Wrocław, NIP 8943083073, zwana dalej Dystrybutorem.
  3. Zakup biletu i odzieży poprzez www.contramma.pl jest jednocześnie zawarciem umowy Kupującego z Dystrybutorem, a niniejszy regulamin stanowi jej integralną część. 

Zakup biletów 

  1. Zakup biletów na wydarzenia możliwy jest tylko drogą elektroniczną, poprzez serwis www.contramma.pl . Zakup odzieży możliwy jest drogą elektroniczną, poprzez serwis www.contramma.pl oraz w dniu wydarzenia.
  2. Przeglądarka internetowa, z której korzysta Kupujący, musi mieć włączoną obsługę javascript oraz pliki cookies.
  3. W celu dokonania zakupu, Kupujący musi podać dane niezbędne do zrealizowania zakupu: imię, nazwisko, adres e mail, numer telefonu, zaakceptować Regulamin, Politykę Prywatności oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Dystrybutora. W przypadku zakupu biletów: wybrać konkretne miejsce siedzące, zgodnie z dostępnością miejsc podaną w systemie sprzedaży biletów, w przypadku zakupu odzieży: podać odpowiedni rozmiar oraz sposób dostawy.
  4. Płatność za zakupy online musi zostać wykonana niezwłocznie po złożeniu zamówienia za pośrednictwem aplikacji Przelewy24. 
  5. Produkt uznaje się za zakupiony po dokonaniu i zaksięgowaniu płatności. 
  6. Kupujący może uzyskać fakturę na zakupione produkty poprzez zaznaczenie opcji przy zakupie „Chcę fakturę” i podanie wszystkich danych niezbędnych na wystawienie faktury. 
  7. Faktura zostanie wystawiona i przesłana na adres mailowy Kupującego, podany przy zakupie, do 15 dnia kolejnego miesiąca. 
  8. W przypadku zakupieniu biletu, po natychmiastowym zaksięgowaniu płatności na koncie Dystrybutora, Kupujący otrzymuje od razu drogą elektroniczną e mail z kodem QR, który jest jednocześnie potwierdzeniem płatności oraz elektronicznym biletem.
  9. Bilet elektroniczny wysyłany jest na adres e mail podany podczas procesu zakupu przez Kupującego.
  10. Przy wejściu na Wydarzenie Kupujący zobowiązany jest do pokazania biletu elektronicznego lub drukowanego, czyli maila z QRkodem, z widocznym i czytelnym QRkodem, który zostanie sczytany. Na tej podstawie Kupujący zostanie wpuszczony na Wydarzenie.
  11. Bilet uprawnia do uczestnictwa w Wydarzeniu, którego dotyczy i umożliwia jednorazowe wejście na Wydarzenie.

Zmiany cen

  1. W trakcie trwania sprzedaży pula biletów może być zwiększana lub zmniejszana – ze sprzedaży mogą być wykluczane lub włączane sektory. 
  2. W trakcie sprzedaży ceny biletów oraz odzieży mogą ulegać zmianie. 

Zwroty, reklamacje, odwołanie Wydarzenia

  1. W przypadku zakupu biletów Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
  2. Zwrot biletów może nastąpić tylko w przypadku odwołania Wydarzenia lub w przypadku zmiany daty Wydarzenia. 
  3. W przypadku odwołania Wydarzenia środki zwracane są na numer rachunku bankowego, z którego Kupujący wykonał płatność za bilet w ciągu 14 dni od dnia odwołania Wydarzenia. 
  4. W przypadku zmiany daty Wydarzenia, Kupującemu zaproponowany zostanie bilet na Wydarzenie zaplanowane w nowym terminie, w tej samej cenie co zakupiony bilet. Jeżeli Kupujący nie będzie chciał przyjąć propozycji, Kupujący prześle do Dystrybutora e mail z informacją o chęci zwrócenia biletu oraz z numerem zamówienia. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od dnia otrzymania wiadomości e mail z rezygnacją z biletu.   
  5. W przypadku zakupu odzieży Kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. Zwrot odzieży może być dokonany w ciągu 14 dni pod warunkiem, że odzież nie była użytkowana w żaden sposób.
  6. Wszelkie reklamacje dotyczące działania serwisu oraz sprzedaży biletów mogą być wysyłane na adres info@contramma.pl 
  7. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Dystrybutora e maila ze zgłoszeniem reklamacji.

Pozostałe informacje 

  1. Odsprzedaż biletów z zyskiem stanowi wykroczenie z art. 133 ustawy z dnia 20 maja 1971 r. Kodeksu Wykroczeń (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 281, ze zm.).
  2. Niniejszy regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.contramma.pl oraz w siedzibie organizatora oraz dystrybutora biletów.

0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyKup bilety